Auteurs

4 producten gevonden.
6: Communicatie: de achilleshiel van iedere vereniging?

6: Communicatie: de achilleshiel van iedere vereniging?

Pim van Heijst

In de vorige hoofdstukken hebben we het begrip vitaliteit uitgewerkt aan de hand van de aspecten missie/identiteit, verenigingsklimaat en vrijwilligers. In dit hoofdstuk gaan we in op de communicatie in clubs.
Meer info
3,95
2: De werking van vitaliseringsprocessen

2: De werking van vitaliseringsprocessen

Pim van Heijst Stijn Verhagen

Het begrip vitaliteit klinkt bekend. Iedereen knikt als het wordt gebruikt. Maar wat wordt ermee bedoeld? En hoe kan inzicht in dit thema verenigingen ondersteunen bij het verbeteren van hun functioneren? Deze...
Meer info
3,95
‘We doen toch altijd onderzoek?’

‘We doen toch altijd onderzoek?’

Kitty Jurrius Pim van Heijst Jesse Gruiters

Pedagogiekstudenten doen onderzoek. Wat dat betekent voor de opleidin­ gen en de praktijk, daar gaat dit hoofdstuk over. We laten ons daarbij inspi­ reren door een aantal kwaliteitsnormen die aan...
Meer info
3,95
Thema Armoede - Financiële opvoeding van jongeren in en na tijden van crisis

Thema Armoede - Financiële opvoeding van jongeren in en na tijden van crisis

Pim van Heijst

Jongeren vinden het moeilijk om te gaan met geld. Een derde van de jongeren heeft behoefte aan ondersteuning. Hoe kunnen (professionele) opvoeders financiële preventie aanpakken?
Meer info
3,90
Onderdeel van PIP 68 - 2012