Auteurs

2 producten gevonden.
De effectiviteit van een lessenserie over diep lezen. Een interventieonderzoek onder vwo 4-leerlingen

De effectiviteit van een lessenserie over diep lezen. Een interventieonderzoek onder vwo 4-leerlingen

P. Rooijackers E. Mantingh G. van Silfhout H. van den Bergh

Men traint in Nederland tekstbegrip vaak op traditionele wijze: leerlingen bestuderen teksten en beantwoorden vervolgens  tekstafhankelijke vragen. Er loopt momenteel in Nederland een discussie of en hoe...
Meer info
Gratis
De relatie tussen het vooraf lezen van teksten en het beantwoorden van begripsvragen Twee experimenten onder 5-vwo-leerlingen

De relatie tussen het vooraf lezen van teksten en het beantwoorden van begripsvragen Twee experimenten onder 5-vwo-leerlingen

P. Rooijackers G. van Silfhout U. Schuurs H. van den Bergh

In Nederland traint men vaak tekstbegrip met gebruikmaking van teksten met vragen: leerlingen bestuderen vooraf een tekst en beantwoorden vervolgens tekstafhankelijke vragen, waarbij de tekst raadpleegbaar...
Meer info
Gratis